vrijdag 31 januari 2014

Bourjois Color Edition 24h - Prune Nocturne

Vandaag een review over een hele mondvol:  de nieuwe Bourjois Color Edition 24h in de kleur Prune Nocturne! Dit is een prachtige burgundy-bordeaux-paarse oogschaduw met een prachtig pigment en goede houdbaarheid. Bourjois zelf belooft 24u, maar dit is toch net een beetje te hoog gegrepen.



Goed, op naar de foto's, die het product trouwens absoluut geen eer aan doen. Ik weet niet wat het is maar het lukte maar niet om de juiste kleur vast te leggen.

Het is een potje met een draaideksel waar wat info op staat, maar de meeste info staat op de sticker, die heel onhandig langs de zijkant plakt.Deze vermeldt o.a. dat het potje 5gram bevat.
Wanneer je het potje opendraait zie je dit. Een textuur die er zo zacht uitziet dat je het bijna niet wilt aanraken.
 Maar aanraken is niet erg want zelfs na een 1e gebruik ziet het er nog steeds prachtig uit.

Qua kleur is de 2e foto beter, hier komt het paarse meer in terug. Hieronder zie je een foto met hoe de kleur eigenlijk echt is. Een echte burgundy-bordeaux-paarse kleur. PRACHTIG.


De swatches lijken echt flut. Het lijkt of er bijna geen pigment afkomt, of het een gewone bruine kleur is,...
Ik kan jullie verzekeren, zo is het echt niet! Het pigment is intens en de kleur is die mooie onbeschrijfbare kleur.
 Een ietwat bruinige schijn...
...maar wanneer je hem wat meer kantelt valt de roze glans meer op.

Ik hoop dat ik jullie nog kan overtuigen dat dit echt een beauty is door de look te tonen die ik vandaag op had.
 Ik heb Prune Nocturne over heel  mijn ooglid aangebracht en daarna enkel nog wat zwarte oogschaduw in de buitenste ooghoek en eyeliner aangebracht. Ligt het nu aan mij of ziet mijn zwarte oogschaduw er altijd vlekkerig uit? Op deze foto zie je de kleur ook wat beter.
Met de ogen volledig open. Ik heb Prune Nocturne nog lichtjes aangebracht onder mijn ogen met een eyeliner kwastje. Het is dus mogelijk om deze oogschaduw als eyeliner te gebruiken, maar je zult vaak opnieuw product moeten oppakken voor een echt dekkende lijn.

Full face foto's:
 Op mijn lippen draag ik Natural beauty van Essence en op mijn gezicht heb ik BB cream op van Garnier.

Ik vind dit een kwalitatief zeer goede oogschaduw, de kleur is mooi en hij blijft ook goed zitten. Ik vind hem zeker het aanschaffen waard wanneer je nog op zoek bent naar zo'n kleur en er het geld er voor over hebt. Hij kostte namelijk 10,99 euro, al een flink bedrag voor iemand die anders enkel Essence en Catrice gebruikt. A.k.a. ik ben heel blij met mijn aankoop!

x Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten