zondag 4 augustus 2013

Look met de 'eye-tab'

Dit is de look die ik gemaakt heb met het pallet dat ik in de Bart Smit heb gehaald. Ik heb een koperige kleur gebruikt langs de binnenste helft van mijn oog en een bordeau kleur langs de buitenste helft van m'n oog en nog een donker bruine kleur in de crease. 
Ik moet op voorhand zeggen dat ik nog moet uitvogelen hoe mijn camera het beste instel om de kleuren zo trouw mogelijk weer te kunnen geven. De ooglook hier lijkt enorm licht en rose terwijl hij in het echt meer een beetje smokey rood leek.



Voor de rest heb ik nog eyeliner, oogpotlood en mascara aangebracht.
We gingen wandelen die dag dus heb ik mijn gezicht rustig gehouden door gewoon compact powder van gosh op te doen en wat blush aan te brengen. Op mijn lippen heb ik gewoon een lipbalm aangebracht.


Ik ben echt tevreden met dit pallet, er zullen dus nog veel ooglooks volgen!

Edit: na wat experimenteren denk ik dat je nooit echt een donkere smokey look met dit palet zult kunnen maken. Het zwart valt eerder uit als grijs. Neemt niet weg dat dit palet een mooie aanvulling is op mijn collectie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten