dinsdag 20 augustus 2013

Catrice ultimate shine gel colour 010 love's di-wine

Catrice heeft haar assortiment vernieuwd. Een leuke aanvulling is een nieuwe soort lipstick.
Iets tussen lipgloss en lipstick in. Ik heb de kleur love's di-wine in huis gehaald omdat ik hou van rode lipstick maar het toch een beetje teveel vind voor een gewone dag. Ik hoopte dat dit een ideale oplossing zou zijn.





First things first: de huls.


 De huls is lekker shiny, voelt heel degelijk aan en oogt niet goedkoop. Met de lipstick uitgedraaid ziet het er echt prachtig uit!

Nu het belangrijkste: de swatches.
 Onder 1 laagje, boven meerdere lagen
1 laagje (er zit een haar in mn mond -_- )
 meerdere laagjes 
 Meerdere laagjes 
De kleur is eerder wat roze-rood dan echt bordeaux rood, wat ik had verwacht door de kleur van de lipstick zelf. Ik vind dit wel leuk om dagelijks te dragen. De kleur is niet te 'BAM, in your face!'. Dit is zeker een aanrader! Hij voelt trouwens ook echt aangenaam. Niet uitdrogend maar meer als een lipbalsem.

De houdbaarheid is okee. Het blijft langer zitten dan een lipgloss maar minder lang dan een lipstick. Een drankje lukt nog maar eten overleeft hij echt niet. Ik vind dit niet erg want hij is snel bijgewerkt omdat hij niet zo dekkend is, je maakt niet zo snel foutjes hiermee.

Wil je de kleur toch dekkender? Dan kan je er ook een lippotlood in dezelfde kleur eronder dragen zoals ik hier heb gedaan. Dan zorgt de lipstick gewoon voor het glansje en dat tikkeltje meer kleur dan enkel het lippotlood.

Ik vind dit een echte aanrader en voor de prijs moet je het ook niet laten! Voor 3,99€ heb je hem al in huis.
Haast je dus maar!;)

2 opmerkingen:

  1. Minder fel staat je beter vind ik, jeugdiger ;) Tipje voor je blog: probeer altijd al een afbeelding bovenaan te zetten (zodat het op de voorpagina komt), dat nodigt meer uit om te lezen. Keep it up! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed punt! pas ik even aan ;)
    ik denk dat ik hem voor dagdagelijks ook wel maar met 1 laagje ga drage=p

    BeantwoordenVerwijderen